Ohranjanje vitkosti v starosti

7 nasvetov za ohranjanje vitkosti v starosti

S staranjem se človeški metabolizem spremeni in vse težje je ohranjati vitko linijo. Zato vam v današnjem prispevku ponujamo nekaj načinov, kako poskrbeti, da boste tudi v starosti vitki in mladostnega izgleda.

1. Prenehajte z uživanjem prevelikih količin sladkorja. Zavedati se morate, da je dandanes sladkor v številnih živilskih izdelkih. Ne samo v očitni obliki, kot so bonboni ali žlička sladkorja v kavi ali čokolada, skriva se tudi v drugih izdelkih, za katere sploh ne bi pomislili, da ga imajo. Tako lahko med grešnike uvrstimo tudi solatne prelive, majonezo, kečap, omake, jogurte in podobno.

2. Pojejte zajtrk. Številne študije dokazujejo, da imajo tisti, ki jedo zajtrk, manj možnosti, da se bodo zredili.

3. Jemljite probiotike. Zdrava prebavila so zelo pomembna tudi za to, da boste ostali vitki, poleg tega pa probiotiki zmanjšujejo tudi vetrove in napenjanje.

4. Pijte zeleni čaj. Skodelico kave raje zamenjajte s skodelico zelenega čaja. Zeleni čaj je poln antioksidantov, poleg tega pa pospešuje metabolizem in kuri maščobe.

5. Dan začnite z vodo, ki vsebuje limono. Voda, zmešana z limoninim sokom in jabolčnim kisom, dela čudeže za človeški prebavni sistem. Seveda, če jo spijete na tešče. Poleg tega vam bo tudi napolnila želodec, zato boste imeli večji občutek sitosti.

6. Jejte več maščob. Maščoba je še kako dobra za človeško telo, seveda če je to dobra maščoba. Dandanes vedno več ljudi verjame, da so bile nizkomaščobne diete velika napaka. Zato si privoščite avokado, kokosovo olje, oreščke in njihovo maslo, pa tudi lososa. Te maščobe vas bodo nasitile, poleg tega pa so tudi odličnega okusa.

7. Dvigujte uteži. Ko se boste odločili za telesno vadbo, se nikakor ne osredotočite samo na aerobne aktivnosti. Zato, da boste izgubili kilograme, morate tudi dvigovati uteži, še posebej takrat, ko se začnejo nabirati leta. Ravno na novo pridobljena mišična masa vam bo pomagala, da boste pokurili več kalorij in ostali vitki.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja